my passion

my passion

Wednesday, August 18, 2004

Tinggal memori indah (hari ke 36)

Semasa aku balik bercuti ke kampung aku ada dengar berita yang sepupuku norizan (merupakan gadis tercantik di kgku) dan Zul ada affair. So memikirkan latar belakang depa berdua sama je (sama2 sek agama) juga family background yang lebih kurang sama maka aku kuburkan niat aku untuk meneruskan hubungan cinta zaman bebudak aku dulu.
Anyway aku dengar Zul akan melanjutkan pelarannya ke Jordan manalah sama ngan aku…elok la ngan ijan adik beradik dia seme gi mesir…aku apa ada?

Bergandingan ngan ustaz? Hem susah jugak tu..sebab masa tu aku ni tomboy skit…jenis lasak sesuai ke couple ngan pak ustaz..?tak sesuai langsung so aku undur diri ngan slow and steady but on the same time I still wish him will find his love..

Sekarang Zul sudah ada seorang anak . Izan pulak bakal menamatkan zaman solonya tidak lama lagi…Zul kawin lebih awal dari aku dan pernah sesekali kami terserempak di kg kalu aku balik bercuti.Zul masih stay di kg. hingga kini kami tetap kawan baik…apalh nak diambil hati kisah zaman bebudak dulu ye dak…? Tapi apapun itulah memori manis semasa zaman bebudak dulu…..after this story cinta zaman remaja lak…stay tune…!


p/s Last weekend yang tersayang telephone hem tak sabar tunggu bulan 9..kepulangan yang dinanti

No comments: