my passion

my passion

Thursday, August 05, 2004

Hari ke 22 dan 23

Semalam seharian aku di rumah melayan karenah si kecil...amboi mentang2 la ibu tak keje apa lagi naik lemak la dia..takpe harimu sayangku muqrish...
hari ini aku merasa amat lega kerana masalah yang dihadapi ketika awal minggu hari tu sudah selesai dan kira-Nya aku amat bersyukur kerana ianya tidak berpanjangan..cuma satu saja aku pinta agar pulang ku tidak lagi di dinihari...
buat teman ku yang agak rapat denganku 2 3 menjak ni harapanku agar persahabatan kita ini akan sentiasa mekar mewangi dan tiada badai yang melanda andai itu berlaku aku tidak pasti adakah selepas badai mereda persahabatan kita masih sama harumannya...?
Untuk suamiku yang tersayang...kesetiaanku terhadapmu masih utuh ku pertahankan demi kasih dan amanah yang sama kita rasai dan menggalasnya....aku rindu kamu...

No comments: