my passion

my passion

Wednesday, September 01, 2004

Hari Ulangtahun Perkahwinanku

Semalam 31 Ogos 2004 adalah merupakan hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke 3.
Rasanya bagaikan baru semalam kami disatukan denga lafaz ijab dan kabul..walaupun tahun ini kami berjauhan namun panggilan telephone dari yang tersayang tetap menyelitkan perasaan bahagia di hati...ku berdoa semoga ikatan perkahwinan ini dan ikatan kasih sayang antara kami berdua berkekalan sehingga ke akhir hayat kami berdua...insya Allah...
secebis titipan kasih buatmu...

Abang,
Terima kasih kerana sudi menerima diri ini seadanya..aku jua amat mencintaimu tiada insan lain yang bertahta di hati ini walaupun kau bukan yang pertama namun kau adalah yang terakhir dan paling abadi di hati ini sayang.....cinta dan kasihku adalah yang sejati untukmu...kasih dan pengorbanan mu selama ini amat aku hargai aku amat bertuah kerana aku adalah yang pertama untukmu harapanku agar aku jua yang terakhir di hatimu ....


Abang...,

Takdir illahi tak terduga olehku...perkenalan kita yang sesingkat cuma telah menjadi ikatan yang berpanjang. harapan ku impian kita bersama bersatu selamanya...cinta abadi kita ini akan kita bersama pertahankannya..Walaupun badai yang menimpa ku harapkan agar segalanya dapat diatasi dengan penuh keimanan dan kewarasan hati dan akal fikiran...kebahagian yang kau hadiahkan kepadaku akan ku pertahankan agar berkekalan keakhirnya sayang...kematanganmu memang aku kagumi....tiada lain dihati selain dirimu insan yang ku cintai setulus hati....abang Ku mencintaimu.....sebagaimana kau mencintaiku seikhlasnya...

TERIMA KASIH SAYANG!!!!KASIH KITA KASIH ABADI...

No comments: