my passion

my passion

Wednesday, September 08, 2004

8/9/2001 Hari indah di dalam kenanganku...

Sejak dua menjak ni hatiku ceria je...sangat ceria...di sekeliling aku terdapat mereka yang menceriakan aku....yang membuat aku sentiasa tersenyum apabila mengingati mereka...buat teman2 ku ini jutaan terima kasih aku ucapkan kerna sedikit sebanyak ianya telah meredakan kerinduanku terhadap yang tersayang kalu tidak aku percaya setiap malam aku akan berendam ngan airmata....rindu sesangat tapi tak mengapa masa utk berjumpa semula is just around the corner....

hari ni 3 tahun yang lepas merupakan majlis bertandang ke umah pengantin lelaki (my hubby house) kat perak so hari ni means ari ulangtahun kedua utk umah pengantin...hehehe masa tuh fresh lagik baru 1 minggu sekarang dah 3 tahun tapi maintain la....romantik masih romantik...

No comments: