my passion

my passion

Monday, September 06, 2004

Zalimkah aku...?

Okay sambungan cerita hari tu...

Setelah pelbagai rintangan kami lalui sepanjang 1 1/2 tahun berkasih suatu hari aku telah bertekad untuk memutuskan perhubungan kami....
dengan selamba aku menelephone abang S untuk memberitahu keputusan aku itu ingatkan aku tabah tapi luruh jua airmata aku mendengar permintaan abang S agar memberitahu dia sebab munasabab aku ingin memutuskan hubungan kami....mendengar suaranya dan tangisannya aku gagal mengawal perasaan...aku cuma memberi alasan yang cukup tak munasabah iaitu aku tak mahu dia kecewa...andai ditakdirkan suatu hari nanti aku curang....

Abang S di sini ingin aku katakan bahawa sebenarnya ketika itu aku memutuskan perhubungan kita kerana aku tidak mampu untuk menumpukan perhatianku terhadap pelajaran kerana aku terlalu merinduimu....amat sangat!!!! sampai ianya menjejaskan pelajaranku dan aku memutuskan agar perhubungan kita tamat seberapa segera demi memastikan pelajaran aku tidak kecundang di tengah jalan...kejamkah aku abang S?
Tahukah engkau ketika itu lagu UK'S bertajuk Kekasihku Di Menara bagaikan mengejekku dan aku sebenarnya bodoh kerana tidak berterus-terang dengan kau ketika itu...apapun ingin ku nyatakan di sini bahawa perpisahan kita bukanlah disebabkan orang ke 3...bukan tidak sama sekali...Setelah perpisahan kita sebenarnya aku amat sengsara sekali....tapi aku harus kuat kerna ianya sudah berlaku dan kehendakku jua...aku pentingkan diri sendirikah ketika itu abang S? Aku kecewakan dirimu .....Maafkan aku....

Abang S pertemuan kita di ibu kota tahun 2000 amat menggembirakan hati ini setelah sekian lama terpisah kita bertemu kembali....dan paling menggembirakan hati ini ialah perhubungan yang terputus dulu kini bersambung kembali...Aku amat gembira kerana kau menerima diri ini kembali tapi silapku kerna tak bertanya adakah kau memaafkan diri ini kerna akhirnya aku kau tinggalkan pula tapi kau lebih kejam kerna pergi tanpa pesan...Apapun sebelum perpisahan kali kedua banyak peristiwa manis yang kau tinggalkan untuk ku...Akan ku coretkan kenangan itu sebelum tirai cerita dilabuhkan. Harapanku setelah cerita ini ku tamatkan segala penjelasan dan keraguan yang timbul dan masih memerlukan jawapan terjawap sudah...

Akan ku sambung cerita ini dengan cerita perkasihan kita kali ke2 yang mana ianya lebih menyeksakan hati dan perasaanku kerana di sinilah hadirnya insan ketiga bukan di pihakku tapi di pihakmu dan yang paling memeritkan akulah insan ke3 itu....!Dan aku menuntut penjelasan darimu untuk kesekian kalinya Abang S.!

No comments: