my passion

my passion

Saturday, October 09, 2004

Tetiba aku rindu

Hem td gi blog member dan jumpa blog zamil (MI) hem simple n nice blog.
Laman web khas utk JAC....aku bukan peminat industri hiburan tanahair..tanyalah aku artis terbaru pasti aku tak tahu....tapi fenomena Malaysian Idol merubah aku...sedari awal aku setia ngan setiap episod Malaysia Idol...dari audition, bengkel, sampailah final aku tak pernah miss cuma ada satu episod tu yang vick nyanyi lagu Allahyarham Sudirman aku tak tgk (Sempat tgk Vick nyanyi je)sebab kenduri kahwin kakak..so bz la..
Org kata Dina nyanyi best hai melepas aku....tak pe lakan...dah nasib..

Hari ini sakit kepala (eden ada migrain) tapi senamrobik gak kat opis...nyahut seruan kerajaan la ni..
akibatnya aku rasa mual dan nak muntah...muahhaaaaa
tertiba aku rasa bosan sesangat....hinggalah aku ambik keputusan call kawan lama aku..(sapa yek?)adalah....
Hilang rasa pening aku nih tapi something strength i feel inside.....!?

Kawan aku tetiba rindu padamu setelah mendengar suaramu......(IKHLAS NIH) menyedari kebatasan ruang, waktu dan sebagainya membuat hati ini sayu sangat.......rindu masa sekolah dulu.......rindu sangat...........


No comments: