my passion

my passion

Sunday, October 24, 2004

Akhirnya

Semalam semasa pulang dari kerja Yang Tersayang lalu ikut jln yg lain bukan jalan yang biasa kami lalui.... Agaknya dah takdir kami mengalami kemalangan kecil. Spontan semasa kejadian itu aku menjerit sekuat hati...memang tak fikir apapun terkejut yang amat sangat. Nasib baiklah kami berdua ok...nothing happen cuma kenderaan je yang hancur kat bahagian depan. Tak tau sapa yang salah kami atau mat motor yang begitu laju motornya itu...dan syukur jugak la kenderaan dihadapan kami bonetnya tak bercalar coz' terlanggar sikit boetnya...kalau tidak pasti hai....melayang duit utk persiapan raya..

Btw aku bersyukur tiada apa yang berlaku...semalam aku singgah e Jusco sebelum balik umah utk beli barang dapur tgk2 kunci umah pulak pada Yang Tersayang...aiseh bad luck lagi...yang tersayang tgh berkerja pulak tuh...tension je kena hantar kunci kat aku kat Jusco tuh...Aku nak marah sapa masing2 tak ingat dek penangan accident td...cian kat aku kan...

Syukur usia kami berdua masih dipanjangkan dan syukur kerna dapat mengambil iktibar dari apa yang terjadi...

No comments: