my passion

my passion

Tuesday, October 26, 2004

Shoping sambil beringat

Semalam aku cuti sebab onduty ari ahad...so pepagi lagi time jusco baru bukak aku dah terpacak dpn pintu dia...Aku nak shoping baju raya muqrish ngan abah dia jugak nak membeli beberapa barangan umah.Tujuan aku pepagi tuh sebab taknak bersesak ngan orang...

Sambil shoping tgk apa2 yg patut aku peringatkan diri agar beli ikut apa yg aku dah siap listkan agar tak tersasar dari bajet dan planning aku...puas jugak aku shoping smlm tak cukup pagi petang lagik aku pergi...petang ke carrefour pulak...peh...kalau pagi muqrish tinggal ngan pengasuh dia petang aku bawak...sebab nak ukur kaki dia...beli baju takpe kalau tak ukur tapi kalau beli kasut kena ukur.Takut nanti tak muat atau terlebih besar....

Balik umah Yang Tersayang dah janji akan memasak ari ni so aku rehat memasak...nak tunjuk skill la tu :) Si Muqrish lak tido sampai nak berbuka...celik mata kejap je...hormat waktu marghib kot pastu tido balik...hehehe anak bertuah tul...penat agaknya...

P/S : Baru sekejap dpt berita anak jiran sebelah -->baby berumur 8 bln di tahan kat wad icu sebabnya terkena air panas....sian balkis...


No comments: