my passion

my passion

Saturday, October 23, 2004

Boikot memasak

Smlm ada miss understanding dgn Yang Tersayang..biasalahkan....so aku ambik keputusan utk boikot taknak memasak..heeeeheee so aku ngan selamba ajak dia pi beli KFC...Combo A je la sebab kami ada 3 org + sikenit tuh jadi 4 org la...pabila tido aku lupa masak nasi dan lauk utk bersahur...so apa yang terjadi..?

Akibatnya hubby bersahur ngan ayam KFC yg lebih manakala aku bersahur ngan koko crunch muqrish...nasib la...sedap jugak...kenyang jugak....dan berkhasiat apa...!okla hari ni semua perkerja gomen tersenyum lebar sebab dpt bonus dan memasing agaknya dah planning nak beli apa utk raya nih...aku tak ada planning utk beli baju raya utk aku cuma utk baby dan nak beli kelengkapan rumah...kena simpan duit utk yuran pengajian bln 11 nanti...so kekawang ingat ya berjimat tau....!

No comments: