my passion

my passion

Wednesday, December 01, 2004

Rindu

RINDU ....perkataan ini kalau aku ucapkan dgn tergantung bergitu saja pasti akan ada yang menyangka yang bukan-bukan. almaklumlah status diri ini yang dah berpunya...tapi ini bukan rindu apa...sejak bergelar siswazah buat kali ke2 ni aku rindu sesangat kat suasana memula bergelar siswazah thn 1995 dulu...masa itukan baru lepas SPM dan daif sesangat sal cara hidup di kampus...namun ok lagi bagi aku yg merupakan bekas pelajar MRSM kerana tak banyak sangat bezanya...tp berjumpa dgn kawan2 dari sek men kebangsaan yg terkena kejutan budaya memang kekadang mencuit hati...

dulu kami 6 org satu bilik...entah la mana dah depa pegi...dgr2 sorang dah kawen ngan org new zealand dan menetap kat sana...sorang lagi aku tak tau...3 lagi masih contact each other cuma aku sahaja yg sengaja tak contact depa...cuma ada 3 org sahaja yg masih aku contact..itu pun 2-3 bln 2-3 kali saja dan juga di hari istimewa kami memasing samaada bezday atau wedding anniversary atau bertunang atau sebab dpt anak...apapun mereka jugalah kwn yang sejati walau jarang berhubung masih kukuh diingatan dan tersemat abadi di hati...

buat geng-geng American Associate Degree (AAD) program batch 1995-2000 aku ucapkan selamat maju jaya dan bahagia untuk korang semua....

No comments: