my passion

my passion

Monday, December 13, 2004

Insafi diri

5 hari berlalu kesihatan diri ini masih tidak mengizinkan aku berasa selesa menjalani ibadah seharian.....kata orang apabila kita sakit Allah sayangkan kita dan memberi peringatan kepada kita...kenyataan ini membuat aku bertafakur insafi diri ini.....

Tuhan...

Andai semua ini untuk membasuh dosaku aku pasrah....
kutahu Kau menyayangi diri ini.....
dengan jiwa yang penuh kesyahduan aku memohon keampunan-Mu di atas dosa-dosa ku
sebagai hamba-Mu yang serba kekurangan aku sedar diri ini sesekali tergelincir dari landasan-Mu
Ampunilah aku Ya Allah

Abang....

Andai ini disebabkan ida alpa dalam menjaga hatimu....ida menerimanya setulus hati..
dalam kesibukan dan kegairahan bergelar pelajar mungkin ida terlupa tanggungjawab ida
maafkan ida sayang....

Muhammad Adam Muqrish....

Andai ini disebabkan ibu lalai dalam menjalankan amanah ibu ini maafkan ibu sayang....
ibu akan pastikan dirimu sentiasa dalam perhatian dan kasih sayang ibu...
tidak sesekali ibu meminggirkan Muqrish dari hati ibu TIDAK kerna Kaulah Permata Hati Ibu...
p/s Insya Allah ibu dan abah akan berusaha untuk dapatkan teman untuk mu Anakku...


No comments: