my passion

my passion

Monday, December 06, 2004

Kesilapan Teknikal

Hem weekend aku full. Sabtu hari ramah mesra student baru utim di Seksyen 17..Pepagi lagi dah kuar umah utk ke SA. Yang Tersayang cuma hantar di depan pintu sebab kena jaga si kenit Adam Muqrish...Apapun restu dari Yang Tersayang sudah memadai..sampai lewat komuter stuck kat Setia Jaya 1/2 jam...glamer sat bila kena dulu depan sekali sebab lambat..(tu je tempat duduk yang tinggal)

Ahad- Seminar bermula lagi sekali aku kuar umah awal tp sampai lewat gak..kelas di kampus induk. Terlewat gak tapi alhamdulillah ada coursemate yang tumpangkan. So berempat lewat ke kuliah...heheheh ala lewat 15 aje. Nama aku tak ada dalam senarai student mass comm aik awat? maybe kesilapan teknikal kot...lecturer kata takpelah aku dialu-alukan dlm kelas dia...kami dibahagikan kepada 2 group so aku in group A.

Dtg opis pg td check nama kat website...padan la nama aku tak ada kat mass comm rupa-rupanya nama aku dlm student ambik business admin (marketing) hampeh...la jd budak bisnes la plak...tak mau la...call bahagian teknikal kata depa salah maklumat aku tu...tp subject yang aku ambik tul lak. Tah apa2 tah.

p/s pasal entri hari tu memang sekarang acuk mengalami masalah yang menyebabkan acuk dilanda kekesalan yang amat sangat tp tak ade kena mengena ngan hal umah tangga cuma ianya personal sangat...tak tau nak cakap kat sapa...rasa cam nak pecah dada ini....Tuhan...!!!!

No comments: