my passion

my passion

Monday, November 29, 2004

Seram la Pulak

Hem weekend memang memenatkan then yesterday Yang Tersayang kena on duty so bermalam hanya with my baby Muqrish. Adik ipar yang tinggal sekali tak ada sebab dah pindah ke umah yang disediakan oleh majikan dia..sebelum tido memastikan semua pintu dan tingkap berkunci dan bermangga bukan apa sebab bimbang ada yang tgh tunggu peluang utk m enceroboh . Lalai sedetik boleh membawa padah.

Lagipun di sini memang sudah ada kes rumah diceroboh dan dirompak...walaupun bukan apartment yang kami duduki kerana mungkin geng2 pecah umah ni takut sebab army yg duduk apartment ni tapi manalah tahukan. Mereka ni kekadang sblm pecah masuk tu dah aim dah umah mana2kan. Aku cuma tawakal pada Allah kerana semua usaha dah aku buat..

Tapi pagi tadi cerita lain pulak yg dengar kat perhentian bas...bukan aje pencuri bermaharajalela bahkan Pontianal jugak...alamak yang nih aku seram sangat...aiseh buatnya time hubby duty si Muqrish ckp ada org dlm umah kan naya ibu dia...si Muqrish takpelah tak tahu apa2 ibu dia yang tahu apa2 nih mesti lah seram sejukkan...aiseh what to do...? sekali lagi usaha utk menghindari semua ni aku buat dan bertawakal kepada Ilahi.

Call kampung ajak anak sedara yg baru lepas SPM dtg KL duduk sekali ngan aku sebab bila hubby on duty ada teman , lelaki pulak tu blh la diharap. Harap semuanya selamat doakan keselamatan acuk ya!!!

No comments: