my passion

my passion

Friday, July 30, 2004

Hari ke17

Semalam migrainku menyerang lagi. Balik keje mahu rehatkan tubuh tapi sikecil minta perhatian...ku gagahi diri ini. Ku tidurkan dirinya sebentar dan ku ambil kesempatan ini mecuci pakaian yang kotor. selesai aku merehatkan diri and then muqrish bangun...mintak dilayan la..merajuk sebab ambil dia dari umah pengasuh...lain sikit budak ni kalau dah berkawan tak kisahla balik umah ke idak...
then ija balik..suruh dia layan muqrish aku nak tido sakit dah tak tertahan tapi muqrish...ibu dia jugak yang dia nak...manja tul sejak abah dia tak ada ni...hem anak....
bawak muqrish masuk bilik then bagi dia puting serta bantal bucuk dia suruh tido marah la dia...aku ambik hp bawah katil bersekali ngan majalah pa&ma..nampak buku nak baca la pulak sikenit ni...disuruh aku baca sekali...ish budak ni kepala ni dah berdenyut sangat ...aku tinggungkan kepala kat peha dia....kena marah pulak..dia nak aku angkat kepala anggukan aje...aku pun angguk sampai terlena..sedar2 si kecil dah memeluk aku ibunya...sian pulak sebab tak layan dia...tapi moga dia faham..
ku bangun..ku tutup lampu...ku kucup kening dan pip...duhai anak moga kau menjadi anak yang soleh...Amin!

2 comments:

nadahahs said...

first.. thanks lawat shah nyer homepage,

second.. banyak2 bersabar.. suamimu pun begitu rindukan kamu, aku kira..

third.. shah akan alami perkara yang sama.. utk tempoh yang lama (9 bulan), se sekali jer akan bersua muka.. kerana pasangan shah nanti akan meneruskan pengajian ditempatnya nya di selangor.. shah plak kerja kat kedah nih.. so kami PJJ laaa wlpun tak jauh spt menyeberangi laut cina selatan.. masalah kerinduaan akan tetap terasa..

hmm.. nanti awak leh ler nasihatkan pasangan saya, based on pengalaman yang sedang awak lalui ini...

fieyda said...

shah sekurang-kurangnya awak boleh call atau jumpa...
tapi saya cuma boleh tenung bintang di langit ngan harapan sidia pun sama...alahai hati....