my passion

my passion

Tuesday, July 27, 2004

Hari ke14

Sblm tidur Muqrish buat perangai...Mengamuk tak mahu tido sedangkan hari sudah lewat malam..ini kerana ija masih belum tido.bengang jugak aku kat ija aku peluk kuat-kuat Muqrish. Apalagi menjerit la si kenit tu.Then bila aku dah hilang sabar aku kuatkan suara aku lebih kurang begini "Muqrish ngapa ni...? Ibu nak tido..janganlah buat ibu camni...Abah dah la jauh...!" sampai je ayat itu airmata aku begitu laju turun membasahi pipi....aduhai hati...rindunya pada yang tersayang...Bila melihat aku mengangis Muqrish terus berhenti mengamuk dan memeluk aku...faham agaknya ibunya tgh bersedih...terkebil-kebil mata dia...gelihati gak tapi sisa merajuk pada diri aku masih ada so aku buat dono je kat Muqrish...
sian baby lastly aku cium pipi dia...biasanya ibu merajuk ngan abah kini ibu merajuk kat baby pulak..but then pandai pulak baby ibu memujuk...dipeluknya aku sampai tertido...Hem muqrish ibu sangat sayangkan kamu....Love u baby..!

No comments: