my passion

my passion

Tuesday, July 13, 2004

Abang...,

Sayang...,
Mlm ini tepat pkl 12 tgh mlm kau akan berangkat menuju ke Sabah negeri di bawah bayu demi menjalankan tuntutan tugas yang diamanahkan..
aku isterimu akan merasai peritnya perpisahan sementara ini...
akan sepilah ranjang kita
akan sunyilah hati ini
dan akan kerinduan isterimu ini...
dan aku juga pasti sikecil kita muhammad adam muqrish akan merasai kehilangan mu dlm tempoh 2 bulan ini...

namun begitu sayang
permergianmu aku iringi dengan doa tulus ikhlas
agar kedamaian mengiringimu , agar keselamatanmu terpelihara dan agar kasih sayang kita semakin bertambah erat....

sayang..,
semoga kau dan aku tabah dengan perpisahan sementara ini..
akan ku jaga rumahtangga kita sebaik mungkin...
anakmu akan kujaga dengan penuh kasih sayang..
demimu suamiku...aku redha atas ujian-Nya...
Moga kau selamat pergi dan kembali...Insya Allah...

No comments: