my passion

my passion

Wednesday, January 08, 2014

2014

2014, sudah 10 tahun saya berblog...tapi tidak konsisten hehehehehe
kekadang mood malas menulis tu ada je dtg.....

tetapi saya tidak tinggalkan terus...sekali sekala ttp menulis....
berkongsi pengalamana hidup dan juga bisnes saya....
tahun ini tahun getir....ya tahun getir...
tahun ini suami tersayang akan mula berpencen secara rasmi pada bulan 2.
bermakna bulan 2 dan bulan 3 tiada duit gaji dari suami. herm herm
byk perkara yg perlu diselesaikan...bil bulanan...utiliti dan keperluan...
bayaran kereta 2 bijik. rumah pun 2 buah...anak anak 5 orang...
perbelanjaan minyak kereta dan keperluan harian....
struggle kan....sbb itu tahun ini juga saya akan bekerja keras membina kejayaan dalam bisnes MLM saya..
iaitu Hai O dan Forever Living...

tidak ketinggalan agar kedai kecantikan dan serbaneka saya mendapat pulangan yg mantap setiap bulan.
Amin...semoga Allah murahkan rezeki kami sekeluarga....

No comments: