my passion

my passion

Monday, May 06, 2013

Idamkan anak yang pandai

Ya seperti tajuk entri kali ini....saya percaya semua ibubapa mahukan anak mereka pandai. herm saya tidak berkecuali...tp dlm zaman serba canggih nih anak2 kena push all out utk stand out in the crowd..
Bagi saya yg mempunyai masa hujung minggu dan malam sahaja utk memantau anak anak maka saya memutuskan utk memberi anak anak saya makanan tambahan utk minda...
kebanyakkan parents akan memilih kismis...but i want more than that...yg boleh memastikan bukan satu sahaja khasiat yg masuk dlm badan si kecil warisan saya nih....so alhamdulillah cari punya cari i found Fellicious Brain Charger Drink....

bukan sahaja mengandungi kismis but another sunnah fruits...Buah Delima...Kurma, Kismis, dan madu...ianya diproses secara semulajadi ...fresh....kandungan utama Buah Delima....After 3 minggu memberi anak anak minuman ini...Alhamdulillah perkembangan yang sangat positif kepada anak anak saya terutama kepada alissa dan alia....setiap hari mereka berdua akan ringan mulut berselawat. Hati ibubapa mana yg tak bangga? selama ini sekali sekala sahaja but now almost everyday all day long...Syukur....

Minuman ini sebenarnya sangat banyak khasiatnya...utk ibu mengandung, utk anak dlm kandungan, ubat elak jaundis bayi baru lahir , untuk warga emas dan utk pelajar...harganya berbaloi dgn khasiat yg ada dlm minuman ini....



sekiranya ada parents di luar sana , bakal ibu atau anak kpd warga emas yg mahukan produk ini...boleh la menghubungi saya di 0193851781 (sms/whtsapp)...terima kasih ya...Percayalah..

No comments: