my passion

my passion

Friday, February 03, 2012

Turning point

Assalamualaikum...salam pagi jumaat...
Hari ni nak berckap pasal turning point.... dlm hidup seseorang akan ada sekali rasa utk turning point i guees...
for me the time is NOW!!!! this year...is all about changing everything in my life accept hubby n kids ler.... huhuhuhuhu
terutama utk kerjaya aku...rasanya cukuplah 10 tahun aku berkhidmat dgn kerjaan...after this aku akan menjalankan perniagaan sendiri yg diilhamkan oleh aku dan suami....mmg susah utk aku merealisasikan impian aku ini.... pelbagai rintangan aku hadapi terutama dari segi modal.... mana mana perniagaan la modal yg menjadi kekangan.... aku tgh berusaha utk itu.....tp tidak membuat pinjaman dgn bank...insya Allah aku akan mulakan perniagaan ini dgn modal yg aku dan suami usahakan...
dah cantik akaun syarikat barulah aku akan memohon dgn tekun utk membesarkan lagi perniagaan aku ini...insya Allah....
Semua ini untuk masa depan anak anak kami jua... teman doakan kejayaan kami ya...terima kasih...

No comments: