my passion

my passion

Thursday, November 25, 2010

maid dari medan



































 booked already - Halimah


Antara pasport maid dari medan. Ada 3 calon dan semua dokumen sudah ready.
Booking Fee RM3500. Disebabkan kekangan masa maka bakal majikan yang berminat boleh lah menguruskan sendiri dokumen imigresen dan bila maid sampai di Malaysia bayaran  sebanyak RM1500 hendaklah diselesaikan. Jadi kos semuanya kepada kami adalah sebanyak RM5000 sahaja.

BANYAK MURAH OOOOOO.....jadi tunggu apa lagi.... urusan dlm 2 minggu sahaja.
oh ya disebabkan yang ini diuruskan oleh ejen perseorangan dari indonesia maka tiada potongan gaji bulanan sbb itu byk murah.... hehehehehehe... dokumentasi urusan imigresen kosnya dalam RM1200 gitu.... itu sendiri bayar la eh...

Note : Fieyda tidak bertanggungjawab atas salah laku bakal maid yang bertugas walaupun telah dijanjikan bahawa maid yang dibekalkan adalah kenalan dan mempunyai pengalaman yang luas dalam urusan pengurusan rumah tangga. makanya juga tiada jaminan gantian maid sekiranya maid lari atau tidak serasi dengan majikan kerana urusan ini adalah urusan ejen perseorangan dari medan dan malaysia. Bakal majikan yang berminat untuk mendapatkan khidmat kami hendaklah bersetuju menanggung risiko ini. Terima Kasih. apa pun kami telah berusaha untuk memberi perkhidmatan yang terbaik dan jimat kos memandangkan kos yang tinggi untuk permintaan maid dari medan dan jawa. harap memahami.

LATEST INFO : Sekiranya ada pembatalan maid atas sebab sebab tak dpt dielakkan wang akan dikembalikan... dan sekiranya ada salinan dokumen sulit bakal majikan yang ada pada kami akan dikembalikan sekiranya masa mengizinkan sekiranya tidak kami akan musnahkan. jangan bimbang kami tak jual maklumat anda atau menyalahgunakan maklumat anda itu. Kami bukan orang yang tak amanah ok!!!!.

2 comments:

zino said...

kalau kami nak cari maid nanti dah tau le ke aman nak minta bantuan hehe

fieyda said...

ya ya sila sila pak...hehehehehehe