my passion

my passion

Monday, September 26, 2005

Blog bercuti

Assalamualaikum...,

saya bagi pihak kakak ipar saya acuk77 dengan ini menyampaikan pesan dari akak ipar saya bahawa acuk77 akan bercuti dari menulis di blog ini sehingga Akhir Disember 2005
dan akan kembali menulis pada Januari 2006.

Sehubungan dengan itu kakak ipar saya memohon maaf kerana tidak berkesempatan menulis sendiri blog ini pada hari ini kerana acuk77 telah pun mengambil keputusan untuk berehat. Minggu ini kandungan acuk77 sudah berusia 35 minggu bermakna hanya tinggal 5 minggu sahaja lagi acuk77 akan deliver newborn....

Dikesempatan ini juga acuk77 mengucapkan selamat menyambut kedatang Ramadhan Al-Mubarak dan Syawal yang akan datang...Acuk77 memohon maaf di atas segala kesilapan yang telah dilakukan. Insya Allah apabila newborn lahir nanti saya akan umumkan di sini...Marilah kita semua mendoakan agar semuanya selamat baik ibu mahupun anak yan bakal dilahirkan...

Terima kasih...

No comments: